woensdag 31 maart 2010

New LO

Na een emotionele begravenis, had ik nog even tijd nodig om alles een plaatsje te kunnen geven voor mezelf. Maar zoals altijd in een gezin draait alles gewoon door en liep ik daardoor al vrij snel achter met mijn dagelijkse bezigheden.

Maar hier ben ik dan weer en nog wel met een hele mooie layout gemaakt met de kit Vintage Inspiration van Creadorena.
De foto van mijn kids is vrij recent. Vorige maand waren we naar Burger's Zoo geweest en daar heb ik deze leuke foto kunnen maken. Ik vind hem wel een plaatsje in mijn blog waard :)

-----------------------------------------------------------------------------

After an emotional funeral I needed some time for myself to get everything in my mind in the right place again. But as always in a busy family life goes on and because of my little time off I got a bit behind with everything.

But I'm back and I want to show you a beautiful layout I made with the kit 'Vintage Inspiration' of Creadorena.
This photograph of my kids I made recently. Last month we were visiting Burger's Zoo and that's where I made this picture. I think it's worth showing on my blog :)




That's it for now. Later this week I hope to show more.
Have a lovely week!


2 opmerkingen:

  1. Super leuk je blog, je hebt echt een feeling for style. Ga zo door! xx, Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! Weet je wat ik hieraan ook zo mooi vind: Je ziet en proeft je levenslange passie voor creatie, beauty en je liefde voor de kinderen.
    Kusje van je zusje Hedy

    BeantwoordenVerwijderen